snel geld lenen goedkoop geld lenen * Direct geld lenen * Geld lenen * Geld lenen * Geld lenen * Geld lenen * Geld lenen offerte * Geld lenen online * Geld nodig? * Goedkoop geld lening * Hoeveel kan ik lenen? * Info over lenen * Krediet informatie * Kredietverstrekkers * LeenZaken * Lenen * Lenen * Lenen met bkr * Lenen voor beginners * Lening * Postbank.nl * Rabobank - Lenen * Snel geld lenen site nl * Studenten leningen * Zonder problemen lenen * Amstelgeld * BKR financiering * Bkr geld lenen * Direct geld lenen? * Geld lenen bkr notering * Geld lenen zonder BKR * Geld lenen zonder BKR * Geld lenen zonder BKR * Goedkoop geld lenen * Goedkoop geld lenen? * Lenen * Lenen met bkr * Lenen met bkr * Lenen met bkr codering * Lenen negatief BKR * Lenen zonder BKR * Lening Negatief BKR * Lening zonder bkr * Problemen met lenen * TNS Direct Geld * Voorschotlening * geld lenen * lenen zonder bkr

Lindsay Lohan: ’Ik ben een ander mens’

Lindsay Lohan presenteert haar ’nieuwe ik’ in de decembereditie van het Amerikaanse tijdschrift Harper’s Bazaar. Vorig jaar zat de actrice nog in een afkickkliniek, maar nu heeft ze de controle over haar leven weer terug. “Ik ben nu een ander mens.”

En die nieuwe Lindsay bevalt haar goed. “Ik ben gelukkig”, zegt ze. Dat is wel eens anders geweest, verklapt de actrice. “Ik ging de hele tijd naar clubs en dat was niet oké. Ik was zo eenzaam. Ik heb het mezelf aangedaan en moet met de gevolgen ervan omgaan.”

Lohan doet in het tijdschrift ook een boekje open over haar veelbesproken relatie met dj Samantha Ronson. “Ze is een geweldig mens en ik houd heel veel van haar.” De Amerikaanse is echter niet lesbisch, beweert ze. Op de vraag of ze biseksueel is, antwoordt ze: “Misschien ja.”

Ze is in elk geval wel van plan om ooit te trouwen, maar of dat met een man of een vrouw is?. “Dat weet ik niet.”

1 opmerking:

  1. het boeit ons echt niet of lindsay lohan pot is of niet ... ga ander nieuws plaatsen. belangrijk nieuws

    BeantwoordenVerwijderen